Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 octombrie 2012

Cana pentru flori

De vreo 2 ani imi caut un ghiveci in forma de cana si am gasit de ratan foarte scumpa si din ceramica nu mi-a placut niciunul din modelele gasite.
Zilele trecute am gasit o cana de supa la un supermarket si am luat-o pe loc.
Am facut-o exact cum am visat  si mai ramane sa gasesc floarea potrivita pentru ea.
Mi-a fost destul de greu sa intind servetelul perfect pe o suprafata asa curbata dar pana la urma a iesit perfect.Ma gandesc ca m-a ajutat foarte mult si adezivul pentru ceramica, pe care l-am folosit.Mi se pare super super.

Sa va arat si cum era inainte sa ii schimb fata si bineanteles intrebuintarea, pentru ca este destul de mare(are aprox 15 cm inaltime)

2 comentarii:

  1. cum este adezivul pt ceramica? dupa ce lipesti servetelul cu el mai tb facut ceva? dupa ce se usuca cana va rezista la muuullteee spalari fara sa se deterioreze?
    si eu de mult imi doresc o cana a mea unicat si nu am gasit adezivul potrivit pana acum :(

    RăspundețiȘtergere
  2. este super adezivul si nu se deterioreaza la spalat daca este adeziv/lac pt ceramica si bagat in cuptor.

    RăspundețiȘtergere