Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 mai 2012

Jardiniera veche

Acum cateva luni am vazut intr-o florarrie o jardiniera ruginita , gaurita si nu m-am lasat pana nu am cumparat-o...foarte ieftin ca vanzatoarei i-a fost rusine sa imi ceara banii pe ea.
Pana la urma am facut targul si am plecat super satisfacuta.
In 2 zile era aproape gata dar m-am poticnit la umbre si ,,incadrarea imaginii cu liliac,, pe suport.
Dupa 2 luni mi-a revenit pofta de decupat si inspiratia asa ca o sa va arat ce a iesit.
Asa arata inainte:

Am incercat sa imit rugina pe buza jardinierei si am folosit negru maro auriu inchis, tamponate cu un buretel.

Cum sotul prefera liliacul si eu pasarile cu flori , am facut-o cu 2 fete, ca sa nu ne certam si in felul acesta nici nu ne plictisim de ea.Mai ramane sa gasesc floarea potrivita pentru ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu