Totalul afișărilor de pagină

joi, 31 mai 2012

Sailor's clock

De cativa ani am acest ceas prin debara si tocmai cand vroiam sa il trimit la casa de la tara , mi-a venit ideea sa il ,,aranjez,, putin.
Culoarea lui era mahon inchis si mi se parea uratel asa ca nu i-am facut poza inainte si acum imi pare rau.
Am optat pentru un fel de rustic.Spun un fel pentru ca nu se vedea fibra lemnului in momentul in care am inceput sa smirgheluiesc.Se pare totusi ca este din carton presat amestecat cu lemn .Cert este ca am dat cu smirghel o ora ca sa ajunga asa .Foarte mult, din punctul meu de vedere.Am pensulat cu alb , refacut adranul ca sa pot aplica melcul din servetel si gata ceasul.
Am ,,lucrat,, la el vreo 3 luni deoarece ma poticnisem intr-un servetel care imi place fff mult dar nu incapea in cadranul mic de 10 cm.Pana la urma am ajuns sa tai un melc din cei 3 si l-am lacuit zilele astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu