Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 iunie 2012

Scaun reconditionat -tutorial

Luna trecuta am fosty in vizita la soacra mea si in curte am gasit un scaun jerpelit si prafuit.De cum l-am vaut , mi-am zis ca al meu e.
Initial am vrut sa il fac alb dar sper sa achizitionez cateva albe asa ca pe acesta am vrut sa il fac un pic ,,altfel,,.
Zis si facut.Mi-am cumparat solutia pentru decapat lac, smirghel, vopsea, dantela.Pana aici a fost foarte usor.
Chiar si de dat cu decanol a fost usor dar dupa aceasta operatiune a inceput calvarul.Desi am ars cu o mini butelie tot decanolul, pentru a fi mai simple, tot se lipea de smirghel .Arata ca o guma amestecata cu vaselina.
Am abandonat smirghelul si am luat o perie de metal.Si am frecat si am frecat, vreme de vreo 2 ore.Am repetat operatiunea, decanol, smirghel, perie deoarece nu s-a luat tot lacul din prima.Poate daca era iarna era muuult mai bine decat la 35 grade .Neaparat aceasta operatiune trebuie facuta afara.Eu am murdarit de lac lipicios toti  peretii balconului si cu greu am facut curat, doar partial.
Dupa toate astea il uram asa de rau incat l-am lasat vreo 2 saptamani ca sa mai uit chinul prin care am trecut pentru el.
Intrun final m-am hotarat sa il vopsesc(foarte foarte simplu a fost) si sa ii pun tapiteria, care si ea m-a chinuit putin.
Acum arata asa: turquoise cu pensulatii auriu inchis.A trecut o luna de cand m-am apucat de el si incep sa uit ce a fost greu .Acum deja incep sa il indragesc.



                            Inainte                                        dupa
                                                       fara tapiterie
                                         aici  deja era lacul curatat
                                             vopsit in turquoise
                                                     decanol+ arzator
                    in timpul procesului de vopsire a dantelei
                 si gataaaaaaaaaaa, langa sora lui, oglinda


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu