Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 iunie 2012

Seahorse & shells

Aveam acest ciubar in baie de cativa ani si de foarte mult timp i-am pus gand,, rau,,. Initial trebuia sa fie rustic cu sablon ,,Lavande ,,pentru ca doream sa pun in el o lavanda. Din cauza faptului ca nu am putut curata adezivul de sub sfoara decorativa lipita pe ciubar am ales sa schimb culoarea, sa lipesc margele pe adezivul vechi si sa il umplu cu scoici.
Scoicile si melcii si tot ce tine de mare au fost prima mea dragoste.Am strans un sac plin de prin toate locurile unde am fost si abia anul trecut, cand am descoperit decoupageul,, m-am oprit pentru ca deja era prea mult.
Acum, dupa ce am facut acest ciubar, pot spune ca niciodata nu e prea mult.Imi place foarte mult ce a iesit si ma bucur ca pasiunea mea de a decora casa cu scoici nu a luat sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu