Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 15 februarie 2012

Vintage style


Am promis ca va arat si lucrari de anul trecut asa ca o sa incep cu stilul vintage, care imi place cel mai mult si in special tehnica shabby chic.

Aceasta caseta a fost la origine o cutiuta de tabla pentru bomboane si am decorat-o in stil vintage cu multa patina si stropi maron si aurii.



Ceas pe disc de vinil, diametru 30 cm, stil shabby chic  si patina, lucrat acum cateva zile.


Borcan cu boabe naturale de cafea , pasta structurata, stil shabby chic.

Carafa cu umbre pittorico , crapaturi cu lac monocomponent

 Acest set a fost facut initial pentru un concurs,,vintage set,,, m-am razgandit si rau am facut pentru ca si mie imi place foarte mult si participantelor la concurs le-a placut.


Inca o cutie shabby chic si umbre pittorico.Shabby afost si cred totusi ca a ramas marea mea dragoste in decupaj.

Ceasul cu imitatie foita de aur, realizat in luna februarie 2012.

O cutie pentru prajituri cu trandafiri si muuulta patina.

 Oglinda shabby chic.
Si ceasul pe care l-am finalizat azi, shabby si trandafiri.E prima lucrare shabby pe anul acesta si imi era dor.Trecusera cateva luni de la ultima lucrare realizata in acest stil.
Stopitoarea aceasta este al doilea obiect decorat, din momentul in care am descoperit decoupage-ul.A fost un experiment dar imi place si acum(mai rar sa ramai indragostit de primele lucrari).Inca sta la loc de cinste, la mine in camera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu