Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 februarie 2012

Lucrari 2012

Avand in vedere faptul ca azi 4 februarie 2012, am facut blogul,o sa va arat,pentru inceput, doar lucrarile din acest an .
Primul set este format dintr-o cutie bijuterii si oglinda cu ingerasi.Au fost lucrate in stilul rustic, pe care l-am incercat pentru prima data.Pot sa va spun ca este foarte simplu de realizat si are si un aspect deosebit.Mie imi place foarte mult, drept pentru care voi continua sa exersez acest stil, neaparat pe lemn.






Aceasta este o sticla primita cadou, goala, de o la prietena a mamei si am decorat-o dor cu hartie de orez, gel 3D, aplicat pe mure si flori , iar in centru florilor si pe frunze am apliacat gliter.




Un borcan de zahar in acelasi stil dar imbracat total in hartie de orez alba.



O sticla de vin cu servetel intreg, tamponata la final cu mov si auriu pentru integrarea cat mai buna a servetelului pe sticla.




Cufar cu trandafiri albi realizat in stil rustic cu pensulatii aurii pe alocuri si multa patina de invechire.





Borcan de cafea cu boabe naturale de cafea si patina de invechire.O sa incerc sa vi-l arat si pe cel de anul trecut , care mi se pare absolut superb.In fiecare dimineata imi iau cafeau din el , cu aceeasi palcere.




Vaze de sticla cu servetel  maci si toporasi aplicat pe toata suprafata si cativa fluturasi pentru ca mi-e dor de soare si caldura  si am zis ca poate poate vine mai repede primavara si cu ajutorul lor si al florilor.



Ceas vintage cu maci , marmorat cu auriu, diametru 30 cm, lucrat dpe disc vinil, de pe vremea bunicii.



Si un ceas pentru o prietena draga a carei nepotica va implini 2 anisori in curand.Sper sa ii placa cadoul.

4 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca ti-ai facut blog! Bravooo!
    Si ce mandra sunt ca eu sunt "vinovata" care te-a contaminat cu microbul decupajului!!! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti tare multumesc ca m-ai impins de la spate...daca era dupa mine ramaneam la ,, descoperirile,, de pe net in ale decupajului..

      Ștergere
  2. Frumos inceput!Sa ai spor ca sa postezi multe,multe lucrari la fel de frumoase.Felicitari!!!!!

    RăspundețiȘtergere