Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 februarie 2012

Ceasuri



 

Ceas Mickey -50 ron

                                                     Ceas Alba ca zapada -50 ron

                                                   Set Disney princess -90 ron

Acest ceas se afla printre lucrarile mele preferate.Este facut pe suport mdf , diametru 25 cm, cu serevtel-trandafiri , multa patina si bitum pentru un aspect cat mai invechit si foita imitatie aur.Imi place atat de mult incat vor mai urma si altele

Ceas vintage -55 ron


Ceasul de mai jos a fost facut special pentru concursul ,,File de poveste,, Forum ,,Magia Decupajului,,
Mie imi place foarte mult si baietelului meu care abia are 1an si 3 luni.Juriul a hotarat ca merita un loc pe podium, asa ca dupa lungi deliberari, aproximativ o saptamana,  s-a situat pe locul III.
Acum s ava spun si cum a fost realizat.In primul rand l-am demontat complet.Dupa ce a fost aplicata hartia decoupage cu zane, am facut umbre pittorico, fooarte dificil a fost deoarece spatiile dintre aripi, flori, picioruse, sunt destul mici.Dupa aplicarea lacului , am evidentiat cu linner auriu aripile, papuceii, florile si am aplicat si putin gliter argintiu .Fluturasii de pe rama extetioara au fost si ei evidentiati cu liner auriu si pe alocuri aplicata patina albastra.Cifrele au fost facute cu pasta structurata , amestecata cu acrilica verde -turqoise si aplicata cu o seringa.


Inca un ceas pe disc de vinil, pe care l-am realizat zilele trecute, stil shabby chic cu bitum si patina .
                                               Ceas moto-50 ron

Ceasul vintage cu maci il stiti dar l-am pus si in acest folder numai cu ceasuri.
                                        Ceas maci -45 ron
Acesta este un ceas de plastic cu floarea soarelui 3D in interior, vopseau aurie si putin gliter.


            Ceas trandafiri -55 ron



Ceas cu maci si liner auriu -50 ron
Ceas Tinkerbell -50 ron
                                                Ceas maci si fluturi-50 ron

                                                       Ceas fluturi ,margele si flori-55 ron

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    Va rog sa-mi spuneti daca mai aveti ceasuri la vanzare. Vreau sa va felicit pentru toate modelele, sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere