Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 martie 2012

Concursuri castigate

De ceva vreme vreau sa postez toate lucrarile cu  care am participat la concursuri pe forumul Magia decupajului, si am si castigat unul din primele 3 locuri.
Scaunul acesta a fost facut in stilul sabby chic alb-negru si umbre pittorico.
Locul I la concursul ,,Stilul meu,, nov 2011
Cred ca acesta este stilul meu si acum.Imi. place fffffoarte mult stilul shabby, asa am descoperit si decupajul, cautand lucrari in acest stil pe net.Nici nu stiam ca se poate realiza asa ceva de mana omului...Tot timpul mi-am inchipuit ca numai vremea ce a trecut peste obiecte, le-a adus in ,,starea,, asta.



Cutie shabby chic-,,Vinatge Cherubs,,cu  patina de invechire  si multi stropi-Locul III la concursul ,,Ingerasul meu,, -februarie 2012

Tablou ,,Iarna de altadata,,- a fost realizat de tablou de ipsos-Locul II la Proiectu Iarna-decembrie 2011

 Ceas ,,Fairy's garden,, -realizat pentru concursul ,,File de poveste ,,.A fost clasat pe locul III- ianuarie 2012
Sper ca v-au placut aceste lucrari.Poate voi mai participa si in viitor la alte concursuri si cu siguranta va voi arata lucrarile si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu