Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 martie 2012

Vintage clock

Acum cateva luni am inceput un ceas pe disc de vinil.L-am grunduit, l-am vopsit crem si m-am blocat ca nu mai aveam nicio idee care sa ma incante foarte tare.Ieri m-a lovit inspiratia si a fost asa frumos cand am gasit ceasul pregatit, dor sa ii aplic decupajele si ,,accesoriile,,.Inca ma mai gandesc daca sa ii aplic si putina patina dar avand in vedere ca este pentru un cadou si nu toata lumea e innebunita dupa patina, cred ca va ramane asa.
Iata ce a iesit.

2 comentarii:

  1. E superb ceasul!!! Nu as fi zis ca e pe disc de vinil.
    E foarte frumos! Cadranul din mijloc e imprimat sau e hartie decoupage? Imi place tare mult cu l-ai stropit. Ai pus si margele? Aici arata foarte bine, si in realitate arata la fel de bine?
    E un cadou pe cinste! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Gaby!
    Am pus si margele.E hartie imprimata..in realitate arata si mai bine asa ca imi fac si eu unul.

    RăspundețiȘtergere