Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 martie 2012

Cutii de tabla - diverse tehnici

Cele mai noi -iunie 2012

 

O sa incep cu cea mai draga cutie a mea.Initial a fost o cutie de biscuiti, din tabla.
De fiecare data cand lucrez o astfel de cutie, zic ca este pentru ultima oara dar imi plac atat de mult incat uit imediat  promisiunea pe care mi-am facut-o.
Tehnica shabby chic este cel mai greu de realizat pe aceste cutii deoarece la smirgheluire se ia vopseaua daca insist prea mult, din cauza faptului ca din fabrica au deja un strat de lac protector, la care nu adera prea bine grundul si vopseaua.Un al doilea impediment este faptul ca de la vopsea si lac nu se mai deschide foarte usor capacul de aceea am ales la la ultimile cutii sa nu le mai vopsesc chiar pana sus ci doar pana unde se intalneste capacul cu latura cutiei.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu