Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 septembrie 2012

Inainte si dupa dezastru -banca din lemn

    De foarte mult timp astept sa scriu acest articol.Trebuie sa va arat si cea mai dezastruoasa lucrare a mea.
Am achizitionat banca de la Bricostore, anul trecut la inceputul lunii septembrie si m-am gandit eu ca in 2 saptamani e gata...dar de unde ...a durat fix 1 an sa ajunga asa cum este acum.
Sa va arat si de ce.A avut nenumarate fete si nu eram multumita de niciuna.Fiind foarte greu sa o curat, am tot amanat refacerea ei, dar intr-un final, dupa ce am descoperit lacul decapant am prins curaj.A fost foarte foarte greu sa o curat.Cred ca am slabit 1 kg intr-o zi de cat am smirgheluit si am dat cu buretele de sarma si cu spacul si cu perie, dar cu ce n-am dat ..N-as mai lua-o de la capat dar acum sunt linistita si multumita pentru faptul ca imi place tare mult cum arata.
Sa va arat stadiile.Numai cand o vedeam in fata ochilor ma apucau nervii.Este si foarte mare (1,10m ) si nu o puteam ascunde nicaieri.
O prietena, Daniela de la Aleynad _Art, mi-a dat atunci un sfat ,, sa astept ca sa deprind un pic tehnicile si sa imi aleg cea mai buna imagine pentru ea...eu stiam ca o vreau shabby , ceea ce era foarte simplu de facut pentru mine si trandafiri daaaaaar aici a intervenit problema pentru faptul ca nu i-am ales pe cei mai potriviti..nici prima data nici a doua oara.
Acum am ajuns la concluzia ca banca trebuie sa fie simpla shabby si decorata cu perne ce au trandafiri...
Asa arata acum :


                                   











2 comentarii: