Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 septembrie 2012

Photo album

      Imi doream de ceva vreme sa fac macar un album foto , stil romantic.
 Zilele trecute  am achizitionat 2 albume, unul pentru mine si unul pentru o prietena a carei zi urmeaza sa vina, cu gandul sa le fac in paralel si ea sa isi aleaga modelul preferat .
Deoarece stau prost cu timpul liber in ultima vreme, am zis totusi sa il fac pe al ei primul ca sa nu ma trezesc ca vine 23 septembrie si nu sunt gata.
.Imi place atat de mult cum a iesit incat o sa il fac si pe al meu la fel.Sper sa nu se supere ca nu mai e unicat .
Desi mai este pana pe 23 septembrie, nu am rezistat sa nu i-l arat deoarece aveam dubii in ceea ce priveste interiorul.Pana la urma am convenit sa aplic o floare si o dedicatie...si cu astea a devenit si unicat si facut cu mare mare placere.
Am observat ca atunci cand fac ceva din tot sufletul iese extraordinar de frumos, cel putin din punctul meu de vedere..Niciodata ale mele nu au iesit atat de bine ca ale celor carora le-am daruit..
13/18 cm pt poza-40 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu