Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 septembrie 2012

Vintage roses

O sa va arat un ghiveci si un ceas pe care initial le-am lasat shabby alb/maron simple, simple dar sotul meu mi-a sugerat ca nu e cine stie ce acel ghiveci asa ca i-am aplicat niste trandafiri, bineanteles de la Tinker si imediat a devenit deosebit.Imediat inseamna cateva ore de decupat (vreo 3) si inca una in care i-am lipit si lacuit ..a fost destul de difcil pentru faptul ca nu am mai scos floarea din ghiveci si era destul de incomod.
Mie mi se pare ca arata ca si cum ar fi de piatra si imi place tare mult.
Ceasul tot shabby simplu era si tot incercam si eu sa il decorez de cateva luni dar fiind adjudecat de sotul meu a refuzat pe rand ingerasii, trandafirii, pana a vazut acest ghiveci...in acel moment am primit unda verde sa pun 2-3 trandafiri si pe ceas...imi place!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu