Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 septembrie 2012

Tinker nu numai un magazin de hobby

Azi vreau sa va spun ceva legat despre  magazinele de hobby.
De fiecare data zic ce obiect am facut, ce tehnica am folosit, etc dar nu va spun de unde achizitionez materialele, hartiile de orez sau decoupage.Am doua magazine dintre care unul  preferat.Acestea sunt Complex Art-Timisoara si Tinker-Bucuresti.
Preferatul meu este Tinker si nu numai datorita materialelor de calitate si servetelelor deosebite(unele modele le gasiti doar aici) ci si pentru faptul ca acolo am gasit, de fiecare data, oameni extraordinari.Oameni frumosi din toate punctele de vedere, de la care iti face o reala placere sa cumperi ceva.
Eu va spun sincer ca viata noastra ar fi mai frumoasa daca am intalni astfel de oameni peste tot.
Cand am descoperit decoupage-ul, ce n-as fi dat sa imi spuna cineva despre un magazin , si nu oricare, de unde pot lua materia prima, asa ca pentru persoanele care abia descopera decoupage-ul si acest blog, eu va recomand cu maaare maaare placere Tinker (http://www.tinker.ro/)

2 comentarii: